FAQ - často sa nás pýtate
Zodpovieme vám na otázky nielen o našich produktoch, ale aj o našom servise.
1. Robíte okrem záručného servisu aj pozáručný servis?
Naša spoločnosť kladie veľký dôraz na záručný a pozáručný servis svojich výrobkov. Pri záručnom servise sa vymieňajú reklamované časti za nové. V prípade pozáručného servisu máme snahu po diagnostike vymieňať iba pokazené súčiastky v komponentoch, tým sa výrazne znižuje cena opravy.
Pri výrobkoch spoločnosti EWM Hightec Welding sa zváracie zdroje zasielajú výrobcovi.
2. Aké služby zákazníkom zabezpečujete?
- Záručný a pozáručný servis zváracej a plazmovej rezacej techniky výrobcov Formica a EWM
- Preventívne a periodické prehliadky výrobcov Formica a EWM
- Opravy zváracích horákov výrobcu Abicor Binzel
- Poradenská činnosť
- Dodávky náhradných dielov na zváracie zdroje a plazmové rezacie zariadenia výrobcov Formica a EWM
- Dodávky náhradných a spotrebných dielov na zváracie horáky výrobcov Abicor Binzel a Trafimet
- Dodávky náhradných a spotrebných dielov na plazmové rezacie horáky
3. Viete nás pri kúpe produktov aj zaškoliť?
Je v našom záujme, aby obsluha vedela ovládať bezchybne zváracie zariadenia a aby zákazník zariadenie plne využil. Preto pri u nás zakúpených zváracích zariadeniach v prípade požiadania bezplatne zaškolíme obsluhu.
Napíšte nám!
Potrebujete pomôcť alebo máte otázku, na ktorú ste nenašli odpoveď ?
Napíšte nám na sales@formica.sk a my Vám radi pomôžeme.